آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از پویا به اسم ندیدنت سخته + متن آهنگ
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : یک شنبه 26 بهمن 1393
نویسنده : shayan

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از پویا به اسم ندیدنت سخته

+ متن آهنگ

پویا آهنگ ندیدنت سخته متن آهنگ جدید پویا ندیدنت سخته



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید پویا ندیدنت سخته

قبول کن ندیدنت سخته من به این جدایی شک دارم

من به دنیای گره خوردم باتو روزهای مشترک دارم

قبول کن من همیشه مغرورم میخورم بغضمو نمیباره

من خودم رو خوب میشناسم عشق من عادت بدی داره

وقتی از کوچه ی دلتنگی از همون که بغضو میفهمه

رد میشی تازه میبینی خاطره چقد بیرحمه

وقتی میفهمی عشق یعنی چی سختیهای زندگی خوبه

اتفاقای خاص واجب نیست نه همین روزمرگی خوبه

تازه میفهمم عشق یعنی چی اون که باتو خوشبخته

من قبول میکنم دلتنگم ولی ندیدنت سخته

ندیدنت سخته ندیدنت سخته , ندیدنت سخته

قبول کن ندیدنت سخته من به این جدایی شک دارم

من به دنیای گره خوردم باتو روزهای مشترک دارم

قبول کن من همیشه مغرورم میخورم بغضمو نمیباره

من خودم رو خوب میشناسم عشق من عادت بدی داره



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اهنگ جدید , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید